Ben de aynı parfümü kullanıyorum. Bana avantajı olduğu için Boyner' den alıyorum fakat fiyatı aynı sizin aldığınız parfümle. Hepsiburadada yer alan parfümün orjinal olmasına çok ihtimal vermiyorum açıkcası.

Parfüm EDT olduğu için esans oranı düşük bu yüzden uçuculuğu da maalesef yüksek. Invictus'un EDP olan parfümlerinin kokuları da biraz ağır geliyor denedim.