Selamlar,
Yıllardır bu parfümü kullanırım, ilk başta DP'de tanışmıştım. Sonra forumda satan birinden tam adını sanını öğrenmiştim es kaza

Yaklaşık 2-3 yıldır da orjinalini (olduğunu düşünüyorum) kullanırım fakat bugün fiyatlara bakınca biraz garipsedim.
En son
https://www.sevil.com.tr/paco-rabann...um-100-ml.html buradan almıştım ve kalıcılığı hissedemiyordum.. İllaki gün sonuna kalmasını beklemiyoruz ama bir nebze birisi dibinize girdiğinde o kokuyu alıyordu.
Şimdi bakarken
https://www.hepsiburada.com/paco-rab...tapacoinvictus buraya denk geldim.. Fiyat standart fiyat ve çok ciddi bir indirim var. Fakat orjinal değil ise sağlam kazık
Bu linkteki ilk yorum dikkatimi çekti
https://www.hepsiburada.com/paco-rab...-p-sginvic4969
Orjinal ise gerçekten 150ml çok uygun.
100lüğü 1 seneye yakın gidiyor çünkü.
Sektörü bilen, tavsiye verecek olan var mıdır? Eskiden pahalı=kaliteliydi artık kör tuttuğunu durumu olduğu için sıkıntı