• 29-07-2020, 16:27:23
    #1
    Merhaba, mukellef.co ile şahıs şirketi kurmayı düşünüyorum. Sadece kullananlar düşüncesini paylaşabilir mi? Memnun musunuz? Güven problemi yaşadınız mı?
    Teşekkürler
  • 29-07-2020, 16:29:56
    #2
    Kurumsal PLUS
    1-2 hafta oldu kuralı. Daha hızlı, daha uyguna, daha problemsiz bir kuruluş olamazdı
    Not : İlerleyen günlerde hata/problem olur mu bilmiyorum ancak şuan memnunum
  • 29-07-2020, 16:30:41
    #3
    Konu sahibinin izni olursa bu konuda bende bilgi almak istiyorum. Yorumum bulunsun
  • 29-07-2020, 16:32:28
    #4
    Sabri68Tkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibinin izni olursa bu konuda bende bilgi almak istiyorum. Yorumum bulunsun
    Tabiki, bende gelen yorumlara göre başvurumu yapacağım.
  • 29-07-2020, 16:53:56
    #5
    1 ayı geçti kuralı damga vergisi ödedim bu ay 56 TL ben memnunum kayın birader 175 TL muhasebeci ile anlaştı 6 ay önce serviscilik yapıyor, dün adamı dövmeye gittik. Her ay 300 500 masraf çıkarıyormuş
    Mükellef kullanıyorum abi kafam rahat
  • 29-07-2020, 16:56:13
    #6
    MuratSuhaMakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ayı geçti kuralı damga vergisi ödedim bu ay 56 TL ben memnunum kayın birader 175 TL muhasebeci ile anlaştı 6 ay önce serviscilik yapıyor, dün adamı dövmeye gittik. Her ay 300 500 masraf çıkarıyormuş
    Mükellef kullanıyorum abi kafam rahat
    Daha saçma, sığ bir cevap olamazdı sanırım. Muhasebeci öyle kafasına göre çıkarmaz o masrafları, vergi dairesi tarafından mükelleflere verilen gib tr sisteminde sen zaten tüm gelirini, giderini, işlenen işlenmeyen ne varsa görüyorsun. Neyin masrafını çıkartmış her ay 500 tl?
  • 29-07-2020, 16:56:47
    #7
    Webdesiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 hafta oldu kuralı. Daha hızlı, daha uyguna, daha problemsiz bir kuruluş olamazdı
    Not : İlerleyen günlerde hata/problem olur mu bilmiyorum ancak şuan memnunum
    MuratSuhaMakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ayı geçti kuralı damga vergisi ödedim bu ay 56 TL ben memnunum kayın birader 175 TL muhasebeci ile anlaştı 6 ay önce serviscilik yapıyor, dün adamı dövmeye gittik. Her ay 300 500 masraf çıkarıyormuş
    Mükellef kullanıyorum abi kafam rahat
    Yorumlarınız için teşekkür ederim son zamanlarda çıkan haberlerden dolayı biraz şüphem var ancak büyük ihtimalle mükellef ile çalışacağım. Farklı düşünceleri olanlar lütfen yorumlarını belirtsin.
  • 29-07-2020, 16:59:21
    #8
    Önümüzdeki ay 1 yılım doluyor Mükellef ile. Ön muhasebenizi siz tuttuğunuz için mukellefle bir işiniz kalmıyor o yüzden tam olarak mukellef ile memnun kalabileceğiniz yada kalmayacağınız bir nokta yok.

    Mukellef size ihtiyacınız olan tüm hizmetleri tek çatı altında sunuyor o kadar. Yani 1 yılda mukellef ile 2 kez konuştuk dahada gerek kalmadı.
    Arada bir mali müşavirimizden bilgi alıyorum. Haricinde her şey sistem üzerinden gittiği için hiçbir insanla muhatap olmaya gerek kalmıyor.
  • 29-07-2020, 17:01:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Benim tavsiyem gidin mali müşavirle görüşün hatta bürosuda yakın olsun ileride sorun veya sorununuz olursa gider danışırsınız yoksa çevrenizde yardımcı olurum