Önümüzdeki ay 1 yılım doluyor Mükellef ile. Ön muhasebenizi siz tuttuğunuz için mukellefle bir işiniz kalmıyor o yüzden tam olarak mukellef ile memnun kalabileceğiniz yada kalmayacağınız bir nokta yok.

Mukellef size ihtiyacınız olan tüm hizmetleri tek çatı altında sunuyor o kadar. Yani 1 yılda mukellef ile 2 kez konuştuk dahada gerek kalmadı.
Arada bir mali müşavirimizden bilgi alıyorum. Haricinde her şey sistem üzerinden gittiği için hiçbir insanla muhatap olmaya gerek kalmıyor.