Webdesiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 hafta oldu kuralı. Daha hızlı, daha uyguna, daha problemsiz bir kuruluş olamazdı
Not : İlerleyen günlerde hata/problem olur mu bilmiyorum ancak şuan memnunum
MuratSuhaMakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ayı geçti kuralı damga vergisi ödedim bu ay 56 TL ben memnunum kayın birader 175 TL muhasebeci ile anlaştı 6 ay önce serviscilik yapıyor, dün adamı dövmeye gittik. Her ay 300 500 masraf çıkarıyormuş
Mükellef kullanıyorum abi kafam rahat
Yorumlarınız için teşekkür ederim son zamanlarda çıkan haberlerden dolayı biraz şüphem var ancak büyük ihtimalle mükellef ile çalışacağım. Farklı düşünceleri olanlar lütfen yorumlarını belirtsin.