1 ayı geçti kuralı damga vergisi ödedim bu ay 56 TL ben memnunum kayın birader 175 TL muhasebeci ile anlaştı 6 ay önce serviscilik yapıyor, dün adamı dövmeye gittik. Her ay 300 500 masraf çıkarıyormuş
Mükellef kullanıyorum abi kafam rahat
Daha saçma, sığ bir cevap olamazdı sanırım. Muhasebeci öyle kafasına göre çıkarmaz o masrafları, vergi dairesi tarafından mükelleflere verilen gib tr sisteminde sen zaten tüm gelirini, giderini, işlenen işlenmeyen ne varsa görüyorsun. Neyin masrafını çıkartmış her ay 500 tl?