• 28-07-2020, 01:30:05
    #1
    Aktif sigortam olmadığı için bugün eşim özel hastaneye gitmek zorunda kaldı bir sürü test vs falan elimizdeki son parada bitti diyebilirim İnş bu süreç beni düşünmekten kanser etmeden bitecek. İsteğe bağlı sigorta yatırıyordum düzenli bir şekilde ödüyordum ,13 aydır ödeyemedim ( bir yıldır bir işim bile yolunda gitmedi malesef). Bunu iptal edersem önceki borç siliniyor mu ? Silindikten sonra tekrar başlatabiliyor muyuz?
    Bir yerde sigortalı çalışıyor olarak göstersem kendimi bana maaliyeti ne olur acaba ( en az ne kadara halledebilirim). Aktif hale gelmesi 1 ay mı sürüyor.
    3 yaşında bir kızım var normalde 18 yaş altı muayene ücretsiz ama her durumda geçerli mi , düzenli olarak kalp muayenesi var ( bizde genetik malesef kardeşimi bu yüzden kaybettim), bunun için sürekli özel bir hastaneye gidiyorduk doğduğu günden itibaren ( sigortayla anlaşmalı hastane belli bir miktar ödüyorduk sadece). Bu kontroller devlet hastenesinde yapılabilir mi, yoksa hastalanmadan gidilmez mi ? Rutin kontrol yaptırabiliyor muyuz yani.
    Bilen biri varsa yanıtlarsa sevinirim.
  • 28-07-2020, 01:47:58
    #2
    Merhaba Allah şifa versin inşallah işleriniz yolunuzda gider bende sigorta ile ilgili sorun yaşadim bu tür sorunlar icin en net ve kesin bilgi icin alo 170 sgk danişma hattini aramanizi tavsiye ediyorum.
  • 28-07-2020, 01:53:24
    #3
    Yıl sonuna kadar tüm Türk vatandaşları devlet hastanelerinden genel sağlık sigortası kapsamında ücretsiz muayene olabilir
    https://www.pwc.com.tr/tr/hizmetleri...arlanmasi.html
  • 28-07-2020, 02:02:12
    #4
    Nordwik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl sonuna kadar tüm Türk vatandaşları devlet hastanelerinden genel sağlık sigortası kapsamında ücretsiz muayene olabilir
    https://www.pwc.com.tr/tr/hizmetleri...arlanmasi.html
    hocam ben gss değilim İsteğe bağlı sigortalıyım , Bir nevi bağkur gibi.Yinede faydalanabilir miyiz acaba
  • 28-07-2020, 02:05:24
    #5
    pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben gss değilim İsteğe bağlı sigortalıyım , Bir nevi bağkur gibi.Yinede faydalanabilir miyiz acaba
    Sanırım evet herkesi kapsıyor olmalı
    https://www.google.com.tr/amp/s/m.sa...ik-hizmeti/amp
  • 28-07-2020, 02:51:22
    #6
    Nordwik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım evet herkesi kapsıyor olmalı
    https://www.google.com.tr/amp/s/m.sa...ik-hizmeti/amp
    Teşekkür ederim hocam , yarın arayıp öğreneyim
  • 28-07-2020, 03:19:15
    #7
    hocam gss primi ödemeniz durumuna ücretsiz sağlık hizmeti alabiliyorsunuz sanırım aylık 88 89 tl gibi bişey. Ailenizi de kapsar eşinizi çocuklarınızı.
  • 28-07-2020, 03:22:07
    #8
    Sgkhaber88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam gss primi ödemeniz durumuna ücretsiz sağlık hizmeti alabiliyorsunuz sanırım aylık 88 89 tl gibi bişey. Ailenizi de kapsar eşinizi çocuklarınızı.
    hocam işte sorun şu ben gssLi değilim isteğe bağlı sigorta yatırıyordum.
  • 28-07-2020, 03:30:22
    #9
    Tamam hocam yarın gider gss li olursunuz ve sağlık hizmeti almaya başlarsınız. Zaten amacı da o; sigortasını, primini ödeyemeyenlerin ücretsiz (aylık düşük bir ücretle) sağlık hizmeti alması.