pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben gss değilim İsteğe bağlı sigortalıyım , Bir nevi bağkur gibi.Yinede faydalanabilir miyiz acaba
Sanırım evet herkesi kapsıyor olmalı
https://www.google.com.tr/amp/s/m.sa...ik-hizmeti/amp