Tamam hocam yarın gider gss li olursunuz ve sağlık hizmeti almaya başlarsınız. Zaten amacı da o; sigortasını, primini ödeyemeyenlerin ücretsiz (aylık düşük bir ücretle) sağlık hizmeti alması.