• 24-07-2020, 12:52:37
    #1
    Arkadaşlar merhabalar nisanın sonunda borsaya girdim güzel kazancta elde ettim ancak 20 gün önce bilancosu iyi gelecek diye bizimmarkete zirveden tavana gidecek diye girdim stop yapmadım kağıt düştükçe düşüyor aklımı kaçıracam zararım çok cok büyüdü tecrübeli ustadlar ne der bu konuya böyle durumda ne yapmak lazım gerçekten girdiğime bin pişman oldum bi yatırım yapalım dedik zindan oldu günlerimiz..
  • 24-07-2020, 12:58:02
    #2
    Hocam borsanın en iyilerinin taktiği şudur ; firmaların sahiplerini araştırıp normal hayatta ortakcilik yapmayacakları insanların kağıtlarını almazlar. Kagidiniza uzun vadeli güveniyorsanız ortalama düşürün dipteyken ve hedef fiyat belirleyin
  • 24-07-2020, 12:58:08
    #3
    çok tecrübeli değilim ama böyle bir durumda beklemek gerektiğini öğrendim
  • 24-07-2020, 12:58:22
    #4
    maliyetiniz nedir ? 20,50 falan mı ?
  • 24-07-2020, 12:59:36
    #5
    çok anlamamakla birlikte, kağıdın ort ederi 8-10 arası bir spek girmiş ve kağıdı 20'lere çıkarmış. Uzmanıyla kesin olarak görüşün ama ben olsam çıkarım 10'ların altına düşmesi muhtemel (Çok anlamadığımı başta belirtmiştim bu arada kesin olarak birileriyle görüşün)
  • 24-07-2020, 12:59:49
    #6
    jokerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maliyetiniz nedir ? 20,50 falan mı ?
    1 lira daha fazla maalesef



    zeykitap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam borsanın en iyilerinin taktiği şudur ; firmaların sahiplerini araştırıp normal hayatta ortakcilik yapmayacakları insanların kağıtlarını almazlar. Kagidiniza uzun vadeli güveniyorsanız ortalama düşürün dipteyken ve hedef fiyat belirleyin
    Nakit yok full girdim en büyük hatamda bu zaten
  • 24-07-2020, 13:00:25
    #7
    Hocam dövizciyim çevremizde eş,dostların borsada çok kağıdı olan var böyle durumlarda genelde bekliyorlar
  • 24-07-2020, 13:01:58
    #8
    OzgurBatur03544 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dövizciyim çevremizde eş,dostların borsada çok kağıdı olan var böyle durumlarda genelde bekliyorlar
    Gerçekten çok yorucu oluyormuş böyle beklemek umarım cok beklemeye gerek kalmaz
  • 24-07-2020, 13:02:04
    #9
    bizim şovunu yaptı bitti. Sıra şok'ta ytd değildir.