Borsada tecrübeliler içeriye
12
●264
- 24-07-2020, 12:52:37Arkadaşlar merhabalar nisanın sonunda borsaya girdim güzel kazancta elde ettim ancak 20 gün önce bilancosu iyi gelecek diye bizimmarkete zirveden tavana gidecek diye girdim stop yapmadım kağıt düştükçe düşüyor aklımı kaçıracam zararım çok cok büyüdü tecrübeli ustadlar ne der bu konuya böyle durumda ne yapmak lazım gerçekten girdiğime bin pişman oldum bi yatırım yapalım dedik zindan oldu günlerimiz..
- 24-07-2020, 12:59:491 lira daha fazla maalesefjokerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Nakit yok full girdim en büyük hatamda bu zatenzeykitap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-07-2020, 13:00:25Hocam dövizciyim çevremizde eş,dostların borsada çok kağıdı olan var böyle durumlarda genelde bekliyorlar
- 24-07-2020, 13:01:58Gerçekten çok yorucu oluyormuş böyle beklemek umarım cok beklemeye gerek kalmazOzgurBatur03544 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ytd değildir.