OzgurBatur03544 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dövizciyim çevremizde eş,dostların borsada çok kağıdı olan var böyle durumlarda genelde bekliyorlar
Gerçekten çok yorucu oluyormuş böyle beklemek umarım cok beklemeye gerek kalmaz