maliyetiniz nedir ? 20,50 falan mı ?
1 lira daha fazla maalesef

Hocam borsanın en iyilerinin taktiği şudur ; firmaların sahiplerini araştırıp normal hayatta ortakcilik yapmayacakları insanların kağıtlarını almazlar. Kagidiniza uzun vadeli güveniyorsanız ortalama düşürün dipteyken ve hedef fiyat belirleyin
Nakit yok full girdim en büyük hatamda bu zaten