Arkadaşlar merhabalar nisanın sonunda borsaya girdim güzel kazancta elde ettim ancak 20 gün önce bilancosu iyi gelecek diye bizimmarkete zirveden tavana gidecek diye girdim stop yapmadım kağıt düştükçe düşüyor aklımı kaçıracam zararım çok cok büyüdü tecrübeli ustadlar ne der bu konuya böyle durumda ne yapmak lazım gerçekten girdiğime bin pişman oldum bi yatırım yapalım dedik zindan oldu günlerimiz..