• 20-07-2020, 01:08:49
    #1
    1.Si asker harçlığı ne kadar ve bu harçlığı kendi bankamıza çekip biriktirebiliyor muyuz?
    2.Si Atış talimlerine istediğimiz zaman çıkabiliyor muyuz?
    3.Sü bilgisayar başında çok duran insanım ve vücut yapım yok fakat hızlı klavye kullanıyorum sizce hangi mesleği verirler?
    4.Sü askerler arasındaki kurallar nelerdir asker ne gibi haklara sahip?

    ve son olarak askere gideceğim için ağustosta askerlik için tavsiyelerinizi dinliyorum
  • 20-07-2020, 01:09:54
    #2
    Bildiğim kadarı ile sertifika ve diploma çok önemli meslek verilirken
  • 20-07-2020, 01:10:42
    #3
    Gerçekten istediğin zaman atış yapabileceğini düşünüyor musun?
  • 20-07-2020, 01:11:07
    #4
    kaytanbiyikli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten istediğin zaman atış yapabileceğini düşünüyor musun?
    yok hocam merak ettiğim bir soru
  • 20-07-2020, 01:15:24
    #5
    Böyle mesaj yasakmış mesaj attı arkadaş sildim. Hayırlı teskereler olsun.
  • 20-07-2020, 01:15:27
    #6
    Hocam yat derler yatarsın kalk derler kalkarsın sigara içer izmariti yere atarsın 1 saat sonra boşta kalır toplarsın İnşallah geçenlerde acemi askere yapılan hareketi hatırlarsın o tiplere denk gelmessin. Şimdiden hayırlı teskereler.
  • 20-07-2020, 01:17:50
    #7
    meslek seçimlerinde heveslenme bendeki gibi şans varsa kalırsın ortada aklıma geldi anımı paylaşayım

    en ön sıradayım seçimlerde a- mesleği el kaldırsın kaldırdım sağ tarafımdakini aldılar
    b meslegi el kaldırsın dediler onada kaldırdım sol tarafımdakini aldılar neredeyse her mesleğe el kaldırdım ama olmadı en son 3 5 kişi kaldık meslek seçimi bitti en önde tek başıma komutanlarla yüz yüze kaldım koğuşuma döndüm hayata küstüğüm anlardan biriydi
  • 20-07-2020, 01:18:00
    #8
    kaytanbiyikli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir dünya yok maalesef. 3 kuruş para veriyorlar orda kantinde yiyorsun onu. Yemem dersen birikir. İlla bir meslek vermiyorlar. Bir bakmışsın durduk yere kaldırım taşlarını sarı beyaza boyuyorsun. Kimse ile kavga etmemeye çalış. Psikolojini sağlam tut. Bittikten sonra ömür boyu kurtuldun onu düşün gel. Bir de erlerin yemek ve uyumak dışında bir hakları yok maalesef. Çarşı belki. Onu da iptal edebiliyorlar.
    hocam verdiğin tavsiyeler için teşekkür ederim hocam askerlerin kendi içlerinde kuralları nelerdir bildiğim kadarıyla bir asker diğerine vuramaz, küfür edemez diye biliyorum tek

    TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yat derler yatarsın kalk derler kalkarsın sigara içer izmariti yere atarsın 1 saat sonra boşta kalır toplarsın İnşallah geçenlerde acemi askere yapılan hareketi hatırlarsın o tiplere denk gelmessin. Şimdiden hayırlı teskereler.
    sağolasın hocam inşallah o tiplere denk gelmem gelirsemde sanırım sessiz kalıp bitmesini beklerim hayırlısı nasip olsun teşekkür ederim
  • 20-07-2020, 01:18:15
    #9
    --Askerden Yeni geldim, Hemen cevaplıyayım.

    1.Si asker harçlığı ne kadar ve bu harçlığı kendi bankamıza çekip biriktirebiliyor muyuz?
    Cevap : Asker harçlığı Doğuda Er için 620 TL onbaşı için 659 TLdir. Batı harçlığını bilmiyorum. Doğuda yaptım.Sadece Ziraat bankası ziraat bankanız yoksa onlar açıyorlar.
    2.Si Atış talimlerine istediğimiz zaman çıkabiliyor muyuz?
    Cevap : Hayır,Atışlar toplu ve güvenli şekilde olur. Korktuğunuzu dile getirirseniz bağırırlar. Çok gördüm Gözü kapalı 2 MT önüne sıkanı.
    3.Sü bilgisayar başında çok duran insanım ve vücut yapım yok fakat hızlı klavye kullanıyorum sizce hangi mesleği verirler?
    Cevap: Dile getir yazıcı yapabilirler.
    4.Sü askerler arasındaki kurallar nelerdir asker ne gibi haklara sahip?
    Cevap: Bunu googlede aratırsın daha iyi olur.