--Askerden Yeni geldim, Hemen cevaplıyayım.

1.Si asker harçlığı ne kadar ve bu harçlığı kendi bankamıza çekip biriktirebiliyor muyuz?
Cevap : Asker harçlığı Doğuda Er için 620 TL onbaşı için 659 TLdir. Batı harçlığını bilmiyorum. Doğuda yaptım.Sadece Ziraat bankası ziraat bankanız yoksa onlar açıyorlar.
2.Si Atış talimlerine istediğimiz zaman çıkabiliyor muyuz?
Cevap : Hayır,Atışlar toplu ve güvenli şekilde olur. Korktuğunuzu dile getirirseniz bağırırlar. Çok gördüm Gözü kapalı 2 MT önüne sıkanı.
3.Sü bilgisayar başında çok duran insanım ve vücut yapım yok fakat hızlı klavye kullanıyorum sizce hangi mesleği verirler?
Cevap: Dile getir yazıcı yapabilirler.
4.Sü askerler arasındaki kurallar nelerdir asker ne gibi haklara sahip?
Cevap: Bunu googlede aratırsın daha iyi olur.