1.Si asker harçlığı ne kadar ve bu harçlığı kendi bankamıza çekip biriktirebiliyor muyuz?
2.Si Atış talimlerine istediğimiz zaman çıkabiliyor muyuz?
3.Sü bilgisayar başında çok duran insanım ve vücut yapım yok fakat hızlı klavye kullanıyorum sizce hangi mesleği verirler?
4.Sü askerler arasındaki kurallar nelerdir asker ne gibi haklara sahip?
ve son olarak askere gideceğim için ağustosta askerlik için tavsiyelerinizi dinliyorum