1.Si asker harçlığı ne kadar ve bu harçlığı kendi bankamıza çekip biriktirebiliyor muyuz?
170 TL ve 250 tl arasında diye yazıyor nette ben 2000 yılında askerken 7,5 tl idi
2.Si Atış talimlerine istediğimiz zaman çıkabiliyor muyuz?
istediğin zaman silah kullanamazsın askerde 2 kere atış yaparsın normal şartlar da onlarda eğitim atışları olur 25 metre ve 200 metre atışları
3.Sü bilgisayar başında çok duran insanım ve vücut yapım yok fakat hızlı klavye kullanıyorum sizce hangi mesleği verirler?
orada vücudun gelişir kafanı yorma her gün saatinde yemek her gün spor bölgene göre temiz hava vs mesleğe gelince bilgisayardan anlayan bizim zamanımızda s1 s2 yazıcısı olurdu halen öyle meslekler kaldı ise her durumda bilgisayar bilgini belirt veya başka yeteneklerin sertifikan varsa
4.Sü askerler arasındaki kurallar nelerdir asker ne gibi haklara sahip?
askerde kural çok orada sana bir kağıt verirler cebinde taşırsın bol bol okursun maddeler arasında direğe tırmanmayacağım , sabuna basıp kaymayacağım gibi
Not: Askerden geleli 20 sene olmuş bir çok değişmiş olabilir benim bildiklerim bundan ibaret şimdiden hayırlı teskereler
askerlik hakkında sorularım var
9
●210