Merhaba, dün TEB mobil bankacılık üzerinden kredi kartı başvurusu yaptım. Bugün onay sms'i gelmiş. İnternet siteleri üzerinden kart özelliklerine baktığımda ise kart aidatı gözüküyor ama başvururken bunu belirrmemişlerdi. Henüz kartımı almadım, teslim adresi olarak da şubelerini gösterdim.
Soracağım şey ise kart aidatı olmayan (sanırım bonus vs. olmayan) kredi kartı ile değiştirebiliyor muyum veya bu tarz kredi kartı istesem verirler mi? Yıllık aidat olarak 102 lira yazıyor, kullanmasam da aylık 10 lira gidecek. Bu konuda deneyimli olanlar yardım edebilir mi?
Şimdiden teşekkürler.
Kredi Kartı Aidatı Hakkında
13
●176
- 17-07-2020, 14:30:16Cevap için teşekkürler hocam, şikayetvar üzerinden de baktım araştırırken. Kartı alıp kullanmam durumunda ne zaman aidatın kesileceğini bilmiyorum, bu riske ve uğraşa girmektense hiç aidat kesilmeyen kart kullanmayı tercih ederim.Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2020, 18:19:14O kadar süper zekayız ki, mahkemeler çatır çatır kart aidatlarını geri öderken, millet şikayet edip dert yanarken kart aidatını yasal yaptık
Şu anki mevzuata göre kart aidatı alabiliyorlar. Ancak kartını aidat yüzünden kapatmak istersen seni kaybetmemek için yarısı kadar puan teklif ediyorlar genelde. (ben tamamı kadar puan istedim kabul etmediler ve kapattık
)
Yalnız her banka aidatsız kart vermek zorunda. Bazı şeylerden mahrum kalabilirsiniz bakmanız lazım ama bildiğimiz kredi kartı. Sen de aidatsız kart istediğini belirtebilirsin bankayı arayarak. - 17-07-2020, 18:48:00Yanıtınız için çok teşekkür ederim hocam, eğer banka aidatsız kredi kartı verirse direkt alacağım aksi halde ben de iptal ettirmeyi düşünüyorum.bondcemil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2020, 18:51:07enparayı biliyorum hocam ama cepteteb kredi kartı maalesef aidat alıyor en azından sitelerinde bu şekilde yazıyor, bakalım kart çıktığında SMS gelir de şubeye almaya gittiğimde konuşurumkavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2020, 18:53:01hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aldığın normal teb olmasın (cepteteb onların subesiz bankacılıgı)
eskiden aldım kullanıyorum aidatsız
sitesinde.

sana çıkarılan normal teb olabilir (şubesli olan) - 17-07-2020, 18:56:46bu kart işte hocam, site linki: https://www.cepteteb.com.tr/cepteteb-kredi-kartikavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kart aidatlı değil mi şimdi, sizin kullandığınız kredi kartına nasıl başvurabilirim?
Şu anki mevzuata göre kart aidatı alabiliyorlar. Ancak kartını aidat yüzünden kapatmak istersen seni kaybetmemek için yarısı kadar puan teklif ediyorlar genelde. (ben tamamı kadar puan istedim kabul etmediler ve kapattık 