• 17-07-2020, 14:26:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, dün TEB mobil bankacılık üzerinden kredi kartı başvurusu yaptım. Bugün onay sms'i gelmiş. İnternet siteleri üzerinden kart özelliklerine baktığımda ise kart aidatı gözüküyor ama başvururken bunu belirrmemişlerdi. Henüz kartımı almadım, teslim adresi olarak da şubelerini gösterdim.

    Soracağım şey ise kart aidatı olmayan (sanırım bonus vs. olmayan) kredi kartı ile değiştirebiliyor muyum veya bu tarz kredi kartı istesem verirler mi? Yıllık aidat olarak 102 lira yazıyor, kullanmasam da aylık 10 lira gidecek. Bu konuda deneyimli olanlar yardım edebilir mi?

    Şimdiden teşekkürler.
  • 17-07-2020, 14:27:45
    #2
    Müşteri hizmetlerini arayıp kart aidatını iade alabiliyorsunuz diye biliyorum
  • 17-07-2020, 14:30:16
    #3
    Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetlerini arayıp kart aidatını iade alabiliyorsunuz diye biliyorum
    Cevap için teşekkürler hocam, şikayetvar üzerinden de baktım araştırırken. Kartı alıp kullanmam durumunda ne zaman aidatın kesileceğini bilmiyorum, bu riske ve uğraşa girmektense hiç aidat kesilmeyen kart kullanmayı tercih ederim.
  • 17-07-2020, 18:19:14
    #4
    O kadar süper zekayız ki, mahkemeler çatır çatır kart aidatlarını geri öderken, millet şikayet edip dert yanarken kart aidatını yasal yaptık Şu anki mevzuata göre kart aidatı alabiliyorlar. Ancak kartını aidat yüzünden kapatmak istersen seni kaybetmemek için yarısı kadar puan teklif ediyorlar genelde. (ben tamamı kadar puan istedim kabul etmediler ve kapattık )

    Yalnız her banka aidatsız kart vermek zorunda. Bazı şeylerden mahrum kalabilirsiniz bakmanız lazım ama bildiğimiz kredi kartı. Sen de aidatsız kart istediğini belirtebilirsin bankayı arayarak.
  • 17-07-2020, 18:48:00
    #5
    bondcemil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar süper zekayız ki, mahkemeler çatır çatır kart aidatlarını geri öderken, millet şikayet edip dert yanarken kart aidatını yasal yaptık Şu anki mevzuata göre kart aidatı alabiliyorlar. Ancak kartını aidat yüzünden kapatmak istersen seni kaybetmemek için yarısı kadar puan teklif ediyorlar genelde. (ben tamamı kadar puan istedim kabul etmediler ve kapattık )

    Yalnız her banka aidatsız kart vermek zorunda. Bazı şeylerden mahrum kalabilirsiniz bakmanız lazım ama bildiğimiz kredi kartı. Sen de aidatsız kart istediğini belirtebilirsin bankayı arayarak.
    Yanıtınız için çok teşekkür ederim hocam, eğer banka aidatsız kredi kartı verirse direkt alacağım aksi halde ben de iptal ettirmeyi düşünüyorum.
  • 17-07-2020, 18:49:26
    #6
    enpara kredi kartı, cepteteb kredi kartı bunlar aidatsız.

    bence dene derim.

    (artı enpara iki senedir 100'er tl de üstüne aidati kullananlara ödedi.)
  • 17-07-2020, 18:51:07
    #7
    kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enpara kredi kartı, cepteteb kredi kartı bunlar aidatsız.

    bence dene derim.

    (artı enpara iki senedir 100'er tl de üstüne aidati kullananlara ödedi.)
    enparayı biliyorum hocam ama cepteteb kredi kartı maalesef aidat alıyor en azından sitelerinde bu şekilde yazıyor, bakalım kart çıktığında SMS gelir de şubeye almaya gittiğimde konuşurum
  • 17-07-2020, 18:53:01
    #8
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enparayı biliyorum hocam ama cepteteb kredi kartı maalesef aidat alıyor en azından sitelerinde bu şekilde yazıyor, bakalım kart çıktığında SMS gelir de şubeye almaya gittiğimde konuşurum

    aldığın normal teb olmasın (cepteteb onların subesiz bankacılıgı)

    eskiden aldım kullanıyorum aidatsız

    sitesinde.


    sana çıkarılan normal teb olabilir (şubesli olan)
  • 17-07-2020, 18:56:46
    #9
    kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aldığın normal teb olmasın (cepteteb onların subesiz bankacılıgı)

    eskiden aldım kullanıyorum aidatsız

    sitesinde.


    sana çıkarılan normal teb olabilir (şubesli olan)
    bu kart işte hocam, site linki: https://www.cepteteb.com.tr/cepteteb-kredi-karti

    bu kart aidatlı değil mi şimdi, sizin kullandığınız kredi kartına nasıl başvurabilirim?