O kadar süper zekayız ki, mahkemeler çatır çatır kart aidatlarını geri öderken, millet şikayet edip dert yanarken kart aidatını yasal yaptık

Şu anki mevzuata göre kart aidatı alabiliyorlar. Ancak kartını aidat yüzünden kapatmak istersen seni kaybetmemek için yarısı kadar puan teklif ediyorlar genelde. (ben tamamı kadar puan istedim kabul etmediler ve kapattık

)
Yalnız her banka aidatsız kart vermek zorunda. Bazı şeylerden mahrum kalabilirsiniz bakmanız lazım ama bildiğimiz kredi kartı. Sen de aidatsız kart istediğini belirtebilirsin bankayı arayarak.
Yanıtınız için çok teşekkür ederim hocam, eğer banka aidatsız kredi kartı verirse direkt alacağım aksi halde ben de iptal ettirmeyi düşünüyorum.