Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri hizmetlerini arayıp kart aidatını iade alabiliyorsunuz diye biliyorum
Cevap için teşekkürler hocam, şikayetvar üzerinden de baktım araştırırken. Kartı alıp kullanmam durumunda ne zaman aidatın kesileceğini bilmiyorum, bu riske ve uğraşa girmektense hiç aidat kesilmeyen kart kullanmayı tercih ederim.