hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
enparayı biliyorum hocam ama cepteteb kredi kartı maalesef aidat alıyor en azından sitelerinde bu şekilde yazıyor, bakalım kart çıktığında SMS gelir de şubeye almaya gittiğimde konuşurum

aldığın normal teb olmasın (cepteteb onların subesiz bankacılıgı)

eskiden aldım kullanıyorum aidatsız

sitesinde.


sana çıkarılan normal teb olabilir (şubesli olan)