xsalomon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sürat kargo şaşırtmadı :)
14
●338
- 16-07-2020, 16:29:40hocam imza ve tc girmediğiniz için resmi olarak teslim almadınız gözükür. eğer teslim aldı derlerse hakkınızı bu şekildearayabilirsiniz. iadeyi geçtim kargom elimde bile yok diyip süründürebilirsiniz. ama sürat kargoya ulaşıp durumu anlatırsanız kesin şekilde iade alırsınız.
- 16-07-2020, 16:31:58Bugün aldığım letpop klavyesi 1 ayda bozulunca kargo şirketine gittim firma incelesin diye. Kargo elemanı benim işlemi yaparken arkada başka elamının çalışma şeklini gördüm.
Şimdi elektronik parça muhtemelen bilgisayar parçaları dolu kutular var adam masaya 5-10 tane diziyor işi bittiği ürünü sağa sola fırlatıyor. o ürünlere birşey olmaz mı diye sert bir şekilde sordum.
olmaz abi içten ve dıştan koruması var dedi.
bende bak bir ayda bozuldu klavye dedim.
Bizim yaptığımızdan zarar gelmiyor abi dedi..
yani muhtemelen ajansın sahibi görse kızar, kutuları yollayan görse odunla döver.. hainler milli servet düşmanı bunlar.. - 16-07-2020, 16:35:20Sürat kargo bana kayserideki mağazadan Kayseri ki evime gelecek kargoyu tam 6 gün sonra sabahın köründe getirdi. Sonra kapıma geldik yoktunuz yazdılar. Subeye gittim. Her yer dağınık kargo poşetleri ile dolu nasıl kargonu nasil bulim dedi.
Tam siparişim Kayseri'de Kayseri'ye 10 günde elime ulaştı. En iyi kargo firması net sürat kargo dur. - 16-07-2020, 16:51:56İşleri çok yoğun anlıyorum ama böyle de hasarlı hale getirmemeleri gerek birde elektronik bir ürün olsa yolda 90-100le giden bi araçtan düşse anca bu hale gelirdi o kadar durumu vahim kolinin şuan birde bunun uğraşması çok zor oluyor şimdi şubeye git tekrar bu kargoyu iade et falan filan hiç sevmediğim şeylerStrangereister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

maalesef bende bir çok defa şahit oldum kargolara insan gibi davranmadıklarına hatta geçenlerde yol ortasına bir kaç kargo düşürmüşler ben de uyardım slsınlar diye ama alırız alırız diye umursamaz bir tavırları vardı kim bilir kimin kargosuydu içinde ne vardı yazık günahcleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle zaten kargo kız arkadaşıma ait ve benden de böyle bir bilgi alınmadı dediğim gibi ama sürat kargoya ulaşamadım bunun üzerine hepsi burada ile görüştüm cevap bekliyorum şu aşamada zaten en son çare o olacak teslim alamadım derim eğer aksi bir durumla karşılaşırsamhuseyintekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şöyle bir durum var kargo kız arkadaşımındı ayrıca benden de teslim aldığıma dair bir bilgi almadı anlattığım gibi kapıya bıraktı kaçtı gitti. Eğer dediğiniz gibi bir durum var ise bunu kuryeler teknolojik cihazları kendilerine alıp teslim ettik diyip haksız kazanç sağlarlardı diye düşünüyorum.Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi ya çok enteresan bir durum olmuş aslında bunlarla uğraşacaksın ki işlerinilayıkıyla yapsınlarShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıntı yok zaten bu hafta en az 5-6 sipariş geldi bu şekilde indim ve görerek aldım ama bu kurye bırakıp kaçtı 10 saniye beklese zaten aşağı indiğimde o koliyi o halde görünce tutanak tuttururdum. Bence o da bu nedenle bırakıp kaçtı yani bana öyle geliyor.SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki içinden bazı parçalar alınmış bile olabilir bu nedenle hepsiburada ile iletişime geçeceğim bakalım ne diyecekler. Gelişmeleri adım adım buraya yazmayı planlıyorum.
ürünün geldiğine dua edersiniz inan