Bugün aldığım letpop klavyesi 1 ayda bozulunca kargo şirketine gittim firma incelesin diye. Kargo elemanı benim işlemi yaparken arkada başka elamının çalışma şeklini gördüm.

Şimdi elektronik parça muhtemelen bilgisayar parçaları dolu kutular var adam masaya 5-10 tane diziyor işi bittiği ürünü sağa sola fırlatıyor. o ürünlere birşey olmaz mı diye sert bir şekilde sordum.

olmaz abi içten ve dıştan koruması var dedi.
bende bak bir ayda bozuldu klavye dedim.
Bizim yaptığımızdan zarar gelmiyor abi dedi..

yani muhtemelen ajansın sahibi görse kızar, kutuları yollayan görse odunla döver.. hainler milli servet düşmanı bunlar..