xsalomon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese iyi forumlar, az önce yaşadığım olayı aynen yazıyorum. Zilin çalması üzerine bina kapısının otomatına bastım ve daire kapısında gelenin kim olduğunu beklerken aşağıdan "kargonuzu bıraktım alırsınız" diye birisi bağırdı sonra da apartman kapısını hızlıca çarpıp çıktı ben de bunun üzerine aşağıya yani bina girişine indim ama kolinin sol üst, sağ alt ve yan kısımlarındaki kartonlar tamamen yırtılmış hatta içinde ne olduğu gözükür bi halde olduğunu gördüm şimdi sürat kargoya ulaşmaya çalışıyorum ama nafile Belki içinden bazı parçalar alınmış bile olabilir bu nedenle hepsiburada ile iletişime geçeceğim bakalım ne diyecekler. Gelişmeleri adım adım buraya yazmayı planlıyorum.
hocam imza ve tc girmediğiniz için resmi olarak teslim almadınız gözükür. eğer teslim aldı derlerse hakkınızı bu şekildearayabilirsiniz. iadeyi geçtim kargom elimde bile yok diyip süründürebilirsiniz. ama sürat kargoya ulaşıp durumu anlatırsanız kesin şekilde iade alırsınız.