• 15-07-2020, 03:55:12
    #1
    FB & IG Reklam Hizmetleri
    Arkadaşlar merhaba , kredi kartımdan yabancı bir siteden 30 $ civarında bir harcama yapılmış , bankayı aradım herhangi bir çözüm üretmiyor yardımcı olmuyor. Ne yapmam gerek bilen biri var mı ? Sunucu veya benzeri birşey alınmış diye düşünüyorum. İletişime geçsem site bana yardımcı olur mu ? Veya mahkeme yolu ile IP adresi alınabilir mi ? Sitenin Türk olmaması sorun oluşturur mu ? Kısaca paramı kurtarabilmemin bir yolu varmıdır ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😏
  • 15-07-2020, 03:56:49
    #2
    Harcama itrazı oluştur.



    İade talep et ​iade edilmek zorunda.​​​
  • 15-07-2020, 03:57:32
    #3
    işlem 3d ile yapılmamış sonuçta, banka seve seve çözüm üretecek.
  • 15-07-2020, 03:58:09
    #4
    FB & IG Reklam Hizmetleri
    jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harcama itrazı oluştur.




    İade talep et iade edilmek zorunda.
    Peki hocam Hiç mahkeme ile uğraşmadan paramı kurtarabilir miyim böylelikle?
  • 15-07-2020, 03:58:10
    #5
    bankanın harcama itirazı formunu bul doldur yolla.
  • 15-07-2020, 03:59:09
    #6
    FB & IG Reklam Hizmetleri
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işlem 3d ile yapılmamış sonuçta, banka seve seve çözüm üretecek.
    Hocam umarım dediğin gibi olur ya
  • 15-07-2020, 04:00:10
    #7
    Artu olarak tekefon bankaciligindan kartini kullanmadigin zaman internet alisverisine kapatabilirsin guvenlik icin.
    Sorunun icib tuketici hakem heyetine dekontla birlikte basvur parani geri alabilirsin bankadan.
  • 15-07-2020, 04:00:32
    #8
    Üstad anladığım kadarıyla 3d olmadan çekim yapılmış yukardaki hocamın dediği gibi banka seve seve çözüm üretmek zorunda. Harcama itirazı yaparak mahkemeyle uğraşmadan alırsın parayı daha detaylı bilgi için müşteri hizmetlerini tekrar arayın geçmiş olsun
  • 15-07-2020, 04:01:49
    #9
    FB & IG Reklam Hizmetleri
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artu olarak tekefon bankaciligindan kartini kullanmadigin zaman internet alisverisine kapatabilirsin guvenlik icin.
    Sorunun icib tuketici hakem heyetine dekontla birlikte basvur parani geri alabilirsin bankadan.
    Çok teşekkür ederim hocam , peki yapan kişilerin bulunması için ne yapmam gerek ?



    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad anladığım kadarıyla 3d olmadan çekim yapılmış yukardaki hocamın dediği gibi banka seve seve çözüm üretmek zorunda. Harcama itirazı yaparak mahkemeyle uğraşmadan alırsın parayı daha detaylı bilgi için müşteri hizmetlerini tekrar arayın geçmiş olsun
    Çok teşekkür ederim hocam