Üstad anladığım kadarıyla 3d olmadan çekim yapılmış yukardaki hocamın dediği gibi banka seve seve çözüm üretmek zorunda. Harcama itirazı yaparak mahkemeyle uğraşmadan alırsın parayı daha detaylı bilgi için müşteri hizmetlerini tekrar arayın geçmiş olsun