Arkadaşlar merhaba , kredi kartımdan yabancı bir siteden 30 $ civarında bir harcama yapılmış , bankayı aradım herhangi bir çözüm üretmiyor yardımcı olmuyor. Ne yapmam gerek bilen biri var mı ? Sunucu veya benzeri birşey alınmış diye düşünüyorum. İletişime geçsem site bana yardımcı olur mu ? Veya mahkeme yolu ile IP adresi alınabilir mi ? Sitenin Türk olmaması sorun oluşturur mu ? Kısaca paramı kurtarabilmemin bir yolu varmıdır ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😏