• 15-07-2020, 04:03:12
    #10
    EmreTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim hocam , peki yapan kişilerin bulunması için ne yapmam gerek ?




    Çok teşekkür ederim hocam
    savciligik bakiyor o kisma
  • 15-07-2020, 04:04:44
    #11
    FB & IG Reklam Hizmetleri
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    savciligik bakiyor o kisma
    Ben firma ile iletişime geçsem felan ,çeviri ile derdimi anlatsam bilgi vermezler mi ?
  • 15-07-2020, 04:06:49
    #12
    senin yapacağın hiçbirşey yok, sana bilgi verilmez.
  • 15-07-2020, 04:08:16
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EmreTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba , kredi kartımdan yabancı bir siteden 30 $ civarında bir harcama yapılmış , bankayı aradım herhangi bir çözüm üretmiyor yardımcı olmuyor. Ne yapmam gerek bilen biri var mı ? Sunucu veya benzeri birşey alınmış diye düşünüyorum. İletişime geçsem site bana yardımcı olur mu ? Veya mahkeme yolu ile IP adresi alınabilir mi ? Sitenin Türk olmaması sorun oluşturur mu ? Kısaca paramı kurtarabilmemin bir yolu varmıdır ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😏
    Merhaba, bankaya yazılı dilekçe ile başvurun. Harcamanın tarafınıza ait olmadığını bildirin. Güvenliğinizden banka sorumludur. Dilekçenin içerisine eğer çözüme kavuşturulmayacaksa kart sağlıyıcınız ile iletişim kuracağınızı yazın. Burası önemli bunu muhakkak yazın. 15 gün içerisinde size cevap vermek zorundalar. Aksi takdirde kazanmaya hazır bir dava açabilirsiniz. Dilerseniz kart sağlıyıcınıza konuyu taşıyıp. Banka siciline eksi hane işletebilirsiniz.
  • 15-07-2020, 04:08:19
    #14
    FB & IG Reklam Hizmetleri
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin yapacağın hiçbirşey yok, sana bilgi verilmez.
    Şayet mahkeme bulabilecekse dava da açmak istiyorum bu yapılana karşılık
  • 15-07-2020, 04:08:20
    #15
    EmreTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben firma ile iletişime geçsem felan ,çeviri ile derdimi anlatsam bilgi vermezler mi ?
    Harcama yapılan yer zaten işlem geçmişiniz de gözükür hocam googlede aratın o site ile iletişime geçin kartımdan iznim olmadan çekim yapılmış geri yatırın gibisinden.

    Benden tavsiye kartınızı değiştirin yeni kart alın en temizi bir daha başınıza gelmez en azından
  • 15-07-2020, 04:09:34
    #16
    FB & IG Reklam Hizmetleri
    dontano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bankaya yazılı dilekçe ile başvurun. Harcamanın tarafınıza ait olmadığını bildirin. Güvenliğinizden banka sorumludur. Dilekçenin içerisine eğer çözüme kavuşturulmayacaksa kart sağlıyıcınız ile iletişim kuracağınızı yazın. Burası önemli bunu muhakkak yazın. 15 gün içerisinde size cevap vermek zorundalar. Aksi takdirde kazanmaya hazır bir dava açabilirsiniz. Dilerseniz kart sağlıyıcınıza konuyu taşıyıp. Banka siciline eksi hane işletebilirsiniz.
    Çok teşekkür ederim hocam 🙏🏻
  • 15-07-2020, 04:10:27
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elinde resmi bir belge olmadan, savcılık tarafından karar vs. çıkmadan, harcama yapan kişiyi bulman güç. 3D Secure ile yapılan ödemelerde hiçbir şekilde iade olmaz, ödeme 3D Secure ile yapılmadığı için, bankanın aslında zorluk çıkartmadan iade işlemini yapması gerekir.

    Eğer paramı kurtarayım gerisi çok önemli değil diyorsan bankayla iyice iletişime geç ve paranı al, ama yapan kişi çok önemli benim için diyorsan dava aç.
  • 15-07-2020, 04:10:51
    #18
    FB & IG Reklam Hizmetleri
    EnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harcama yapılan yer zaten işlem geçmişiniz de gözükür hocam googlede aratın o site ile iletişime geçin kartımdan iznim olmadan çekim yapılmış geri yatırın gibisinden.

    Benden tavsiye kartınızı değiştirin yeni kart alın en temizi bir daha başınıza gelmez en azından
    Hocam siteyi buldum ben sunucu host felan satıyor ama tamamen yabancı bir site ondan dedim mahkemeden bi sonuç alabilir miyim yabancı olması sorun çıkarır mı



    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinde resmi bir belge olmadan, savcılık tarafından karar vs. çıkmadan, harcama yapan kişiyi bulman güç. 3D Secure ile yapılan ödemelerde hiçbir şekilde iade olmaz, ödeme 3D Secure ile yapılmadığı için, bankanın aslında zorluk çıkartmadan iade işlemini yapması gerekir.

    Eğer paramı kurtarayım gerisi çok önemli değil diyorsan bankayla iyice iletişime geç ve paranı al, ama yapan kişi çok önemli benim için diyorsan dava aç.
    Anladım hocam teşekkür ederim 🙏🏻