Merhaba, bankaya yazılı dilekçe ile başvurun. Harcamanın tarafınıza ait olmadığını bildirin. Güvenliğinizden banka sorumludur. Dilekçenin içerisine eğer çözüme kavuşturulmayacaksa kart sağlıyıcınız ile iletişim kuracağınızı yazın. Burası önemli bunu muhakkak yazın. 15 gün içerisinde size cevap vermek zorundalar. Aksi takdirde kazanmaya hazır bir dava açabilirsiniz. Dilerseniz kart sağlıyıcınıza konuyu taşıyıp. Banka siciline eksi hane işletebilirsiniz.
Çok teşekkür ederim hocam 🙏🏻