EmreTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba , kredi kartımdan yabancı bir siteden 30 $ civarında bir harcama yapılmış , bankayı aradım herhangi bir çözüm üretmiyor yardımcı olmuyor. Ne yapmam gerek bilen biri var mı ? Sunucu veya benzeri birşey alınmış diye düşünüyorum. İletişime geçsem site bana yardımcı olur mu ? Veya mahkeme yolu ile IP adresi alınabilir mi ? Sitenin Türk olmaması sorun oluşturur mu ? Kısaca paramı kurtarabilmemin bir yolu varmıdır ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😏
Merhaba, bankaya yazılı dilekçe ile başvurun. Harcamanın tarafınıza ait olmadığını bildirin. Güvenliğinizden banka sorumludur. Dilekçenin içerisine eğer çözüme kavuşturulmayacaksa kart sağlıyıcınız ile iletişim kuracağınızı yazın. Burası önemli bunu muhakkak yazın. 15 gün içerisinde size cevap vermek zorundalar. Aksi takdirde kazanmaya hazır bir dava açabilirsiniz. Dilerseniz kart sağlıyıcınıza konuyu taşıyıp. Banka siciline eksi hane işletebilirsiniz.