Ambulans ile getirdikleri kişiyi hastanedeki doktorun yönlendirmesiyle ambulans ile tekrardan evine kadar bırakmaları gerekir. Bence erkenden hastaneye gitmelisiniz. Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin.
Geçmş olsun biz doktor değiliz her keşinin farklı tepkileri olabilir bu belki kalp ile ilgilide olmayabilir en sağlıklı bilgileri almak için lütfen ameliyat olduğunuz doktor ile görüşün Allah acil şifalar versin iyi geceler
Vücut sıvı üretiyor olabilir. Herkeste tabi ki aynı belirtiler olmaz fakat çok yakın bir akrabam ile ben ilgileniyordum hastaneye getir götür vs. 6-7 ayda bir vücuttaki sıvı alınıyor ve kan nakli yapılıyordu (bahsettiğim hasta'da kan kaybı da vardı)