Vücut sıvı üretiyor olabilir. Herkeste tabi ki aynı belirtiler olmaz fakat çok yakın bir akrabam ile ben ilgileniyordum hastaneye getir götür vs. 6-7 ayda bir vücuttaki sıvı alınıyor ve kan nakli yapılıyordu (bahsettiğim hasta'da kan kaybı da vardı)