• 02-07-2020, 01:28:02
    #1
    Babam 6 ay önce kalp ameliyatı oldu ve çiğerindeki su alındı şimdi Elleri ayakları şişmiş ve mor bu normalmi ne yapmamız lazım
  • 02-07-2020, 01:28:40
    #2
    Allah acil sifalar versin insallah , cok gecmis olsun.
  • 02-07-2020, 01:29:03
    #3
    Kalpinden ayaklarına kadar ameliyat kesik izleri var
  • 02-07-2020, 01:29:16
    #4
    normal değil geçmiş olsun ameliyat ı yapan doktor ile irtibata geçin
  • 02-07-2020, 01:29:41
    #5
    Acil servisi arayıp durumu anlatın.
  • 02-07-2020, 01:30:29
    #6
    Doktora sorsaniz daha iyi olmaz mı? Kalp direkt ayakta morarma ve şişme yapar. Vakit kaybetmeden doktorunuza danışınız. 3 kez kalp krizi geçirmiş biri olarak söylüyorum.

    Bypass olduysa zaten ayaktan damar akinip kalp için kullanılıyor. Varis çorabı, korse vb destekler olması lazım.
  • 02-07-2020, 01:30:49
    #7
    normal mi bilmiyorum ama çooook uzun yıllar önce anneannem de bypass olmuştu aradan 20 sene geçti belki hala eli ayağı şişer ara ara ama morluk olayını bilmiyorum. Böylesine önemli konu için burada vakit harcamayın.
  • 02-07-2020, 01:30:50
    #8
    Allah tüm hastalar için Acil şifa ve kolaylıklar versin. amin.
  • 02-07-2020, 01:32:40
    #9
    Allah acil şifalar versin çok geçmiş olsun, bence hemen sağlık kuruluşuyla irtibata geçin. en iyisini bu işin ilmini almış kişiler bilir.