Doktora sorsaniz daha iyi olmaz mı? Kalp direkt ayakta morarma ve şişme yapar. Vakit kaybetmeden doktorunuza danışınız. 3 kez kalp krizi geçirmiş biri olarak söylüyorum.
Bypass olduysa zaten ayaktan damar akinip kalp için kullanılıyor. Varis çorabı, korse vb destekler olması lazım.