Macbook candır, bunu pahalı olduğu için falan söylemiyorum macbook pro 2017 13" kullanıyorum bunu hanıma verip macbook pro 2020 16" alacağım eğer büyük projelerle uğraşıyorsanız performans stabilliğini, soğutma gücünü, hafızası sonuna kadar dolu olsa bile kasmamasını, aynı zamanda masaüstü pc de alacağın performansı dizüstü pc de aldığım için kullanıyorum. Ek olarak daha önce farklı birçok windows tabanlı laptop kullandım ama hepsinde performans düşüşü ve ısınma problemi yaşadım o yüzden dolardan dolayı biraz fiyatı yüksek olsa da büyük projelerle çalışanların göz bebeği
Tabi bunların yanında bir de profesyonel bir makine kullanmanın getirdiği motivasyonla çalışmak da cabası..

Tabi bunların yanında bir de profesyonel bir makine kullanmanın getirdiği motivasyonla çalışmak da cabası..

piyasası var hatta satarken kar ettiğim cihaz bile oldu. 2015 macbook air'i o dönem 3.500 TL'ye satın almış 1 sene sonra 4.200 TL'ye satmıştım. Aklıma gelenler bunlar ...