Sadece ekran kalitesi ve hafifliğini öne çıkarmak ayıp olur. Evet standart kullanıcı için pahalı bir cihaz ama iş yatırımı gibi düşüneceksin o yüzden pahalı değil. macOS işletim sisteminin getirmiş olduğu pil optimizasyonu ve akıcılık başka bir işletim sisteminde yok. Özellikle web developer isen al cihazı kah cafede çalış kah sahilde. Pildeyken uzun saatler çalışma avantajı var. 2016 yılında Macbook air ile başladım şu anda macbook pro 16' kullanıcısıyım bana sağladığı avantajları anlatamam, işim gereği her an oluşabilecek sorunlara hazır olmam gerekiyor, cihazın tasarımı ve hafifliği taşınabilirliği en üst seviyede tutuyor. Bunun yanı sıra ekran kalitesi, trackpad, ses sistemi, apple ekosistemiyle üst düzey entegreli olması cabası. Cihaz açıkken telefonu elime çok nadir alıyorum, çünkü ihtiyacım olmuyor sadece çağrı esnasında kullanıyorum, onu bile macbooktan yapabiliyorsun ama bazı alışkanlıklardan vazgeçilmiyor tabi. Diğer bir avantajındanda bahsetmesem olmaz, altın gibi

piyasası var hatta satarken kar ettiğim cihaz bile oldu. 2015 macbook air'i o dönem 3.500 TL'ye satın almış 1 sene sonra 4.200 TL'ye satmıştım. Aklıma gelenler bunlar ...