İnsanı cezbediyor fakat Windows olunca ne yüklesen açıyor. Masaüstünden alacağım performansı Macbooktan alma kısmına tamamen karşıyım, öyle bir şeyin mümkün olduğunu kesinlikle düşünmüyorum bu arada. Alalım 1 tane kahvenin yanına. Satan var mı macbook?