• 27-06-2020, 19:32:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba ;
    Sizlere sormak istediğim konu ...
    Önemli bir sektörde kaliteli bir domain ile bir proje oluşturdum.Lakin şirket olmadan fatura kesmek istemiyorum çünkü rakiplerim sitemi aktif ettiğimde hakkımda vergi dairesine şikayet edebilir.
    Sizlere sormak istediğim ben şirket kurulumu yapsam lakin sadece 4 ay bağkur borcunu yatırmasam faiz dışında bir sıkıntı ile karşılaşırmıyım.Yada 3-4 aylık bağkur dondurma işlemi oluyormu.Bu konuda bilgi sahibi olmadığım için siz değerli arkadaşlarıma sormak istedim.

    33 yaşındayım.
  • 27-06-2020, 19:33:52
    #2
    25 yaşını doldurmadıysan muafsın bağkurdan
  • 27-06-2020, 19:34:27
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yurtdışı şirketi kullanabilirsin.
  • 27-06-2020, 19:35:22
    #4
    irfancoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 yaşını doldurmadıysan muafsın bağkurdan
    30 yaş üstüyüm
  • 27-06-2020, 19:35:48
    #5
    İlk defa şirket kuracaksanız ve 29 yaşın altındaysanız 1 yıl bağ-kur primini devlet üstleniyor.
  • 27-06-2020, 19:36:22
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam umarım 29 yaş altındasınız dır , çünkü 29 yaş altı şahıs şirketlerine devletimiz 1 yıllık Bağkur muafiyeti veriyor araştırın çok güzellikler var ilk yıl tavsiyem , lakin LTDŞTİ açmak isterseniz büyük deftere tabii olursunuz hocam bu da ilk zamanlar sizi yorabilir tek kişi olarak . İnşallah yararlı olmuştur rabbim muvaffak eylesin inşallah 🧿
  • 27-06-2020, 19:36:44
    #7
    ARSIVCIX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışı şirketi kullanabilirsin.
    Yurtdışı şirket kurulumu çok maliyetli.
  • 27-06-2020, 19:36:58
    #8
    29 yaşına kadar bağkurdan muafsın. Onun dısında bağkur borcunu ödemesen dahi her sene faiz siliniyor zaten ve haciz gelmiyor bağkur borcundan. Sadece vergilerinizi düzenli ödeyin yeterli
    • Backlog
    Backlog bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-06-2020, 19:38:06
    #9
    aOktemer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa şirket kuracaksanız ve 29 yaşın altındaysanız 1 yıl bağ-kur primini devlet üstleniyor.
    trendbayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam umarım 29 yaş altındasınız dır , çünkü 29 yaş altı şahıs şirketlerine devletimiz 1 yıllık Bağkur muafiyeti veriyor araştırın çok güzellikler var ilk yıl tavsiyem , lakin LTDŞTİ açmak isterseniz büyük deftere tabii olursunuz hocam bu da ilk zamanlar sizi yorabilir tek kişi olarak . İnşallah yararlı olmuştur rabbim muvaffak eylesin inşallah 🧿
    Webaski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 yaşına kadar bağkurdan muafsın. Onun dısında bağkur borcunu ödemesen dahi her sene faiz siliniyor zaten ve haciz gelmiyor bağkur borcundan. Sadece vergilerinizi düzenli ödeyin yeterli
    33 yaşındayım .