Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam umarım 29 yaş altındasınız dır , çünkü 29 yaş altı şahıs şirketlerine devletimiz 1 yıllık Bağkur muafiyeti veriyor araştırın çok güzellikler var ilk yıl tavsiyem , lakin LTDŞTİ açmak isterseniz büyük deftere tabii olursunuz hocam bu da ilk zamanlar sizi yorabilir tek kişi olarak . İnşallah yararlı olmuştur rabbim muvaffak eylesin inşallah 🧿