• 27-06-2020, 19:41:51
    #10
    Platin üye
    irfancoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 yaşını doldurmadıysan muafsın bağkurdan
    22 yaşındayım, 2 yıldır bağkurluyum ve borcum var nasıl oluyor o ?
  • 27-06-2020, 19:42:24
    #11
    Arinars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 yaşındayım, 2 yıldır bağkurluyum ve borcum var nasıl oluyor o ?
    Başvurmanız durumunda 1 yıl silinir
  • 27-06-2020, 19:42:50
    #12
    açması kolay da kapatması çok dert şirketin.
  • 27-06-2020, 19:43:46
    #13
    Faiz dışında bir sıkıntı yaşamazsın. Bizim ustalar 3 ortak limited şirketi kurdular. Yaşları 30 üstü hepsinin ve en az 2-3 yıllık bağkur borçları vardır.
  • 27-06-2020, 19:49:33
    #14
    HizliResim.Net
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ;
    Sizlere sormak istediğim konu ...
    Önemli bir sektörde kaliteli bir domain ile bir proje oluşturdum.Lakin şirket olmadan fatura kesmek istemiyorum çünkü rakiplerim sitemi aktif ettiğimde hakkımda vergi dairesine şikayet edebilir.
    Sizlere sormak istediğim ben şirket kurulumu yapsam lakin sadece 4 ay bağkur borcunu yatırmasam faiz dışında bir sıkıntı ile karşılaşırmıyım.Yada 3-4 aylık bağkur dondurma işlemi oluyormu.Bu konuda bilgi sahibi olmadığım için siz değerli arkadaşlarıma sormak istedim.

    33 yaşındayım.
    Bağkur ödemenizi gecikmeli yaptığınızda sadece farkını alıyorlar hemen haciz işlemi falan yapılmıyor

    1 senede ödemezseniz korona döneminde sorun olmaz Daha sonra biriken borcunuzu yapılandırabiliyorsunuz
  • 27-06-2020, 19:51:50
    #15
    Platin üye
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ;
    Sizlere sormak istediğim konu ...
    Önemli bir sektörde kaliteli bir domain ile bir proje oluşturdum.Lakin şirket olmadan fatura kesmek istemiyorum çünkü rakiplerim sitemi aktif ettiğimde hakkımda vergi dairesine şikayet edebilir.
    Sizlere sormak istediğim ben şirket kurulumu yapsam lakin sadece 4 ay bağkur borcunu yatırmasam faiz dışında bir sıkıntı ile karşılaşırmıyım.Yada 3-4 aylık bağkur dondurma işlemi oluyormu.Bu konuda bilgi sahibi olmadığım için siz değerli arkadaşlarıma sormak istedim.

    33 yaşındayım.

    Selam, 4 5 ay beklerseniz sadece faiz işler, yalnız yeterince beklerseniz tüm borcunuz ve faiz silinir, bağkurdan düşersiniz (tabiki sağlık hizmeti ve emeklilik gün kaybınız olur) ama emeklilik yaşını doldurunca gün eksiğiniz varsa silinen kısmı tekrar işlettirip faizini ödeyip emekli olabilirsiniz.
  • 27-06-2020, 19:59:41
    #16
    Sıkıntı olmaz hocam borç bekler faiz biner sadece.
  • 27-06-2020, 20:05:08
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    irfancoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 yaşını doldurmadıysan muafsın bağkurdan
    ARSIVCIX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışı şirketi kullanabilirsin.
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ;
    Sizlere sormak istediğim konu ...
    Önemli bir sektörde kaliteli bir domain ile bir proje oluşturdum.Lakin şirket olmadan fatura kesmek istemiyorum çünkü rakiplerim sitemi aktif ettiğimde hakkımda vergi dairesine şikayet edebilir.
    Sizlere sormak istediğim ben şirket kurulumu yapsam lakin sadece 4 ay bağkur borcunu yatırmasam faiz dışında bir sıkıntı ile karşılaşırmıyım.Yada 3-4 aylık bağkur dondurma işlemi oluyormu.Bu konuda bilgi sahibi olmadığım için siz değerli arkadaşlarıma sormak istedim.

    33 yaşındayım.
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 yaş üstüyüm
    aOktemer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa şirket kuracaksanız ve 29 yaşın altındaysanız 1 yıl bağ-kur primini devlet üstleniyor.
    trendbayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam umarım 29 yaş altındasınız dır , çünkü 29 yaş altı şahıs şirketlerine devletimiz 1 yıllık Bağkur muafiyeti veriyor araştırın çok güzellikler var ilk yıl tavsiyem , lakin LTDŞTİ açmak isterseniz büyük deftere tabii olursunuz hocam bu da ilk zamanlar sizi yorabilir tek kişi olarak . İnşallah yararlı olmuştur rabbim muvaffak eylesin inşallah 🧿
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı şirket kurulumu çok maliyetli.
    Webaski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 yaşına kadar bağkurdan muafsın. Onun dısında bağkur borcunu ödemesen dahi her sene faiz siliniyor zaten ve haciz gelmiyor bağkur borcundan. Sadece vergilerinizi düzenli ödeyin yeterli
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açması kolay da kapatması çok dert şirketin.
    Valvior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz dışında bir sıkıntı yaşamazsın. Bizim ustalar 3 ortak limited şirketi kurdular. Yaşları 30 üstü hepsinin ve en az 2-3 yıllık bağkur borçları vardır.
    bosgezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağkur ödemenizi gecikmeli yaptığınızda sadece farkını alıyorlar hemen haciz işlemi falan yapılmıyor

    1 senede ödemezseniz korona döneminde sorun olmaz Daha sonra biriken borcunuzu yapılandırabiliyorsunuz
    merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam, 4 5 ay beklerseniz sadece faiz işler, yalnız yeterince beklerseniz tüm borcunuz ve faiz silinir, bağkurdan düşersiniz (tabiki sağlık hizmeti ve emeklilik gün kaybınız olur) ama emeklilik yaşını doldurunca gün eksiğiniz varsa silinen kısmı tekrar işlettirip faizini ödeyip emekli olabilirsiniz.
    Javus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı olmaz hocam borç bekler faiz biner sadece.
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
  • 27-06-2020, 20:18:35
    #18
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı şirket kurulumu çok maliyetli.
    Gelir gider hesabı yap, yurtdışı şirket herzaman avantajdır, 3 ülkede oturma iznim var kafam rahat bişey olsa arayıp dursunlar beni Vergi konusunda diyorsan estonya ve karadağ iyidir, ücretleri değişmiştir ama ortalama 1000 - 2000euro bir maliyet var şirket açmak için. Estonya biraz uğraştırır gibi ama aracılarla halledersin işlerini kafan çok rahat olur.