irfancoban adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şirket Sahipleri Bakabilirmi ?
21
●475
- 27-06-2020, 19:42:24Başvurmanız durumunda 1 yıl silinirArinars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2020, 19:49:33Bağkur ödemenizi gecikmeli yaptığınızda sadece farkını alıyorlar hemen haciz işlemi falan yapılmıyorBacklog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 senede ödemezseniz korona döneminde sorun olmaz Daha sonra biriken borcunuzu yapılandırabiliyorsunuz - 27-06-2020, 19:51:50Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam, 4 5 ay beklerseniz sadece faiz işler, yalnız yeterince beklerseniz tüm borcunuz ve faiz silinir, bağkurdan düşersiniz (tabiki sağlık hizmeti ve emeklilik gün kaybınız olur) ama emeklilik yaşını doldurunca gün eksiğiniz varsa silinen kısmı tekrar işlettirip faizini ödeyip emekli olabilirsiniz. - 27-06-2020, 20:05:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.irfancoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleARSIVCIX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBacklog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBacklog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleaOktemer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületrendbayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBacklog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWebaski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledelikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleValvior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebosgezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemerner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleVerdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.Javus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2020, 20:18:35Gelir gider hesabı yap, yurtdışı şirket herzaman avantajdır, 3 ülkede oturma iznim var kafam rahat bişey olsa arayıp dursunlar beniBacklog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi konusunda diyorsan estonya ve karadağ iyidir, ücretleri değişmiştir ama ortalama 1000 - 2000euro bir maliyet var şirket açmak için. Estonya biraz uğraştırır gibi ama aracılarla halledersin işlerini kafan çok rahat olur.