aOktemer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa şirket kuracaksanız ve 29 yaşın altındaysanız 1 yıl bağ-kur primini devlet üstleniyor.
trendbayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam umarım 29 yaş altındasınız dır , çünkü 29 yaş altı şahıs şirketlerine devletimiz 1 yıllık Bağkur muafiyeti veriyor araştırın çok güzellikler var ilk yıl tavsiyem , lakin LTDŞTİ açmak isterseniz büyük deftere tabii olursunuz hocam bu da ilk zamanlar sizi yorabilir tek kişi olarak . İnşallah yararlı olmuştur rabbim muvaffak eylesin inşallah 🧿
Webaski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
29 yaşına kadar bağkurdan muafsın. Onun dısında bağkur borcunu ödemesen dahi her sene faiz siliniyor zaten ve haciz gelmiyor bağkur borcundan. Sadece vergilerinizi düzenli ödeyin yeterli
33 yaşındayım .