• 25-06-2020, 12:36:46
    #10
    Herkes ban yemiş
  • 25-06-2020, 12:38:10
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim de duruyor 2 tane ama pek bir önemi kalmadı galiba artık her gün normal üyelik sistemiyle aramıza katılanlarlar oluyor, domain mail şartıda kaldırıldığı için baya kolaylaştı r10 a üye olmak, eskiden öyle miydi ne zorluklarla üye oldum buraya ben zamanında
  • 25-06-2020, 12:38:37
    #12
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    SMPanelin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes ban yemiş
    Hiç sorma ya yanlış kategoriye açıyorum diye yemiştim 😂 zaten ban yemeyen bizden değildir 😂😂😂



    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende hala duruyor, şikayet kategorisine yorumlar kapandığından beri uslu bir üyeyim artık

    bu arada 2 tane davetiye hakkım var birini tanıdığınız birine verebilirim hocam benim çevremde pek bu tarz işlere meraklı biri yok malaesef
    Eyvallah hocam özelden yazdim 😅
  • 25-06-2020, 12:40:43
    #13
    Alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç sorma ya yanlış kategoriye açıyorum diye yemiştim 😂 zaten ban yemeyen bizden değildir 😂😂😂




    Eyvallah hocam özelden yazdim 😅

    O zaman bende yedim
  • 25-06-2020, 12:42:00
    #14
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde 1 adet davetiyem vardı 3 günlük ban yedim gitmiş
    Hiç acımıyorlar 😂 2 dklık ban yiyelim hepsi siliniyor 😂😂 birine bakıp çıkalım diyoruz oda olmuyor 😂😂😂
  • 25-06-2020, 12:42:06
    #15
    davetiye hakki neye göre veriliyor ki
  • 25-06-2020, 12:44:01
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 adet davetiyem var, konu sahibinin istatistiki değerleriyle kendimi karşılaştırınca şaşırdım.
  • 25-06-2020, 12:45:18
    #17
    Nur topu gibi 2 tane davetiye hakkım var, babam davetiye yolla dese yollamam 😂 Hiçte ban yemedim şükür. 10 yıl geçse yine de saklarım ben bu davetiyeleri 😂
  • 25-06-2020, 12:47:12
    #18
    Konusu acılmısken bende davetiye hakkında bir şey yazayım
    2 adet davetiyem vardı, geçen hafta sosyal medya üzerinden 2 kisiye verdim. Daha sonra kontrol panelinden baktığımda kullanılmamış gördüm davetiye kodlarını. Gönderdiklerimi iptal edip başka 2 kişiye verdim. Verdiklerimden biri geçen gün üye olduğunu söyledi ama kontrol panelimde hala kullanılmamış gözüküyorlar. Sonuç olarak hala 2 davetiyem var. Davetiye sisteminde mi sorun var ? @EftalBulut;