Davetiyelerimi Kim Çaldı 😂
18
●504
- 25-06-2020, 12:38:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.benim de duruyor 2 tane ama pek bir önemi kalmadı galiba artık her gün normal üyelik sistemiyle aramıza katılanlarlar oluyor, domain mail şartıda kaldırıldığı için baya kolaylaştı r10 a üye olmak, eskiden öyle miydi ne zorluklarla üye oldum buraya ben zamanında
- 25-06-2020, 12:38:37Hiç sorma ya yanlış kategoriye açıyorum diye yemiştim 😂 zaten ban yemeyen bizden değildir 😂😂😂SMPanelin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah hocam özelden yazdim 😅hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-06-2020, 12:40:43
- 25-06-2020, 12:42:00Hiç acımıyorlar 😂 2 dklık ban yiyelim hepsi siliniyor 😂😂 birine bakıp çıkalım diyoruz oda olmuyor 😂😂😂Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2020, 12:44:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1 adet davetiyem var, konu sahibinin istatistiki değerleriyle kendimi karşılaştırınca şaşırdım.
- 25-06-2020, 12:47:12Konusu acılmısken bende davetiye hakkında bir şey yazayım

2 adet davetiyem vardı, geçen hafta sosyal medya üzerinden 2 kisiye verdim. Daha sonra kontrol panelinden baktığımda kullanılmamış gördüm davetiye kodlarını. Gönderdiklerimi iptal edip başka 2 kişiye verdim. Verdiklerimden biri geçen gün üye olduğunu söyledi ama kontrol panelimde hala kullanılmamış gözüküyorlar. Sonuç olarak hala 2 davetiyem var. Davetiye sisteminde mi sorun var ? @EftalBulut;


