Herkes ban yemiş
Hiç sorma ya yanlış kategoriye açıyorum diye yemiştim 😂 zaten ban yemeyen bizden değildir 😂😂😂
bende hala duruyor, şikayet kategorisine yorumlar kapandığından beri uslu bir üyeyim artık
bu arada 2 tane davetiye hakkım var birini tanıdığınız birine verebilirim hocam benim çevremde pek bu tarz işlere meraklı biri yok malaesef
Eyvallah hocam özelden yazdim 😅