Konusu acılmısken bende davetiye hakkında bir şey yazayım

2 adet davetiyem vardı, geçen hafta sosyal medya üzerinden 2 kisiye verdim. Daha sonra kontrol panelinden baktığımda kullanılmamış gördüm davetiye kodlarını. Gönderdiklerimi iptal edip başka 2 kişiye verdim. Verdiklerimden biri geçen gün üye olduğunu söyledi ama kontrol panelimde hala kullanılmamış gözüküyorlar. Sonuç olarak hala 2 davetiyem var. Davetiye sisteminde mi sorun var ?
@EftalBulut;