benim de duruyor 2 tane ama pek bir önemi kalmadı galiba artık her gün normal üyelik sistemiyle aramıza katılanlarlar oluyor, domain mail şartıda kaldırıldığı için baya kolaylaştı r10 a üye olmak, eskiden öyle miydi ne zorluklarla üye oldum buraya ben zamanında