Merhaba arkadaşlar ,
1-2 aydır araç arıyorum fakat piyasadaki araçlara istedikleri paraları vermeye elim gitmiyor.
icralık araçların ihaleleri önümüzdeki hafta başlıyor özellikle istanbulda bu işle ugraşan araç kovalayanlar var mı ? Sizce bu araçlar alınır mı ? Araçlara bakıyorum başlangıç fiyatları çok düşük hiç gitmedim kaç parada bitiyor ort. Ne kadar altına alınıyor bilmiyorum aldıktan sonra ort. 90 bin tl lik bir araç için ne masraflar çıkıyor. Ne gibi işlemler yapılıyor ? B
birde çoğu ilanda anahtar yok olmadığı için motor durumu kilometre biliniyor yazıyor elimizde patlarmı bu adamlar neye göre ihaleye giriyor anlamıyorum. Bilgili arkadaşlar varsa yorumlarını rica ederim
İyi akşamlar
İcralık araçların ihaleleri Hk.
26
●893
- 24-06-2020, 23:11:09Otopark parası vs yüklü çıkıyor diye duymuştum net bilmiyorum bilenler varsa öğrenelimArdaEgridere ve adnanc bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 24-06-2020, 23:16:30Otopark parası aracın satış fiyatından düşüyormuş onu kesinleştirdim. Yani aracı aldıktan sonra otoparka herhangi bir ücret ödemiyorsunMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım yardımcı olurmersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende ahlı maldır diye çok düşündüm benimde ahlakıma ve duygularıma tesir eden bir durum fakat birkaç yazı okudum daha sonra alınabileceğine karar verdimCoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala vardır fakat heryerde yok en azından benim takip ettiğim otoparkta yok diyebilirimEmreglb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-06-2020, 23:17:02BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi gibi markaları bırakmazlar heveslenmeyin
bir ihaleyi takip etmek için mezat salonuna girdiğimde İstanbul mercedesden yetkili birisi gelip 130bin₺ değer biçilen arabaya 160 verip alıp gitti söylediği lafta ben aracımın piyasasını düşürmem
ayrıca bu işi yapan profesyonel (mafyacık) kişilerden pek sıra gelmiyor.
- 24-06-2020, 23:17:57Öz kuzenim bu isleri yapıyor. Ben araba isinden anlamam yalnız net olarak bana söylediği bir şey var. Ekspertizlerde bizim adamımız motorcularda. İstediğimiz arabayı "sıfır/hiç" kazasız bile gösterebiliriz dedi. Belirttiğim gibi araba işlerinden ya da markalarından anlamam ama bu ihale islerinde aşırı saçmalıklar dönüyor olabilir. Eğer isterseniz kendisinin cep numarasını ileteyim bir görüşün.adnanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2020, 23:19:53Zaten o kalitede araç alamam max 90 bin bütçeMstfsdt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belki bir umut proflardan artan bir araç denk gelir
