• 24-06-2020, 23:08:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar ,
    1-2 aydır araç arıyorum fakat piyasadaki araçlara istedikleri paraları vermeye elim gitmiyor.
    icralık araçların ihaleleri önümüzdeki hafta başlıyor özellikle istanbulda bu işle ugraşan araç kovalayanlar var mı ? Sizce bu araçlar alınır mı ? Araçlara bakıyorum başlangıç fiyatları çok düşük hiç gitmedim kaç parada bitiyor ort. Ne kadar altına alınıyor bilmiyorum aldıktan sonra ort. 90 bin tl lik bir araç için ne masraflar çıkıyor. Ne gibi işlemler yapılıyor ? B
    birde çoğu ilanda anahtar yok olmadığı için motor durumu kilometre biliniyor yazıyor elimizde patlarmı bu adamlar neye göre ihaleye giriyor anlamıyorum. Bilgili arkadaşlar varsa yorumlarını rica ederim
    İyi akşamlar
  • 24-06-2020, 23:09:34
    #2
    @LordHaseky; icracıydın sanki benim ilgi alanım değil😃
  • 24-06-2020, 23:09:48
    #3
    Bazen ucuza kaliteyi kapatırsınız, bazen motoru olmayan arabayı alırsınız. Bu iş kumar gibi, kazanmakta var kaybetmekte. Ayrıca, "ahlı" mal almanızı tavsiye etmem.
  • 24-06-2020, 23:11:09
    #4
    Otopark parası vs yüklü çıkıyor diye duymuştum net bilmiyorum bilenler varsa öğrenelim
    • ArdaEgridere
    • adnanc
    ArdaEgridere ve adnanc bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-06-2020, 23:12:23
    #5
    Hocam doğrumudur yanlışmıdır bilmiyorum bir duyum sadece, Bu işin mafyaları varmış bırakmıyorlarmış falan falan. İcralık araba videosunun altında görmüştüm.
  • 24-06-2020, 23:16:30
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otopark parası vs yüklü çıkıyor diye duymuştum net bilmiyorum bilenler varsa öğrenelim
    Otopark parası aracın satış fiyatından düşüyormuş onu kesinleştirdim. Yani aracı aldıktan sonra otoparka herhangi bir ücret ödemiyorsun
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @LordHaseky; icracıydın sanki benim ilgi alanım değil😃
    Umarım yardımcı olur
    CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen ucuza kaliteyi kapatırsınız, bazen motoru olmayan arabayı alırsınız. Bu iş kumar gibi, kazanmakta var kaybetmekte. Ayrıca, "ahlı" mal almanızı tavsiye etmem.
    Hocam bende ahlı maldır diye çok düşündüm benimde ahlakıma ve duygularıma tesir eden bir durum fakat birkaç yazı okudum daha sonra alınabileceğine karar verdim
    Emreglb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doğrumudur yanlışmıdır bilmiyorum bir duyum sadece, Bu işin mafyaları varmış bırakmıyorlarmış falan falan. İcralık araba videosunun altında görmüştüm.
    Hala vardır fakat heryerde yok en azından benim takip ettiğim otoparkta yok diyebilirim
  • 24-06-2020, 23:17:02
    #7
    BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi gibi markaları bırakmazlar heveslenmeyin bir ihaleyi takip etmek için mezat salonuna girdiğimde İstanbul mercedesden yetkili birisi gelip 130bin₺ değer biçilen arabaya 160 verip alıp gitti söylediği lafta ben aracımın piyasasını düşürmem ayrıca bu işi yapan profesyonel (mafyacık) kişilerden pek sıra gelmiyor.
  • 24-06-2020, 23:17:57
    #8
    adnanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ,
    1-2 aydır araç arıyorum fakat piyasadaki araçlara istedikleri paraları vermeye elim gitmiyor.
    icralık araçların ihaleleri önümüzdeki hafta başlıyor özellikle istanbulda bu işle ugraşan araç kovalayanlar var mı ? Sizce bu araçlar alınır mı ? Araçlara bakıyorum başlangıç fiyatları çok düşük hiç gitmedim kaç parada bitiyor ort. Ne kadar altına alınıyor bilmiyorum aldıktan sonra ort. 90 bin tl lik bir araç için ne masraflar çıkıyor. Ne gibi işlemler yapılıyor ? B
    birde çoğu ilanda anahtar yok olmadığı için motor durumu kilometre biliniyor yazıyor elimizde patlarmı bu adamlar neye göre ihaleye giriyor anlamıyorum. Bilgili arkadaşlar varsa yorumlarını rica ederim
    İyi akşamlar
    Öz kuzenim bu isleri yapıyor. Ben araba isinden anlamam yalnız net olarak bana söylediği bir şey var. Ekspertizlerde bizim adamımız motorcularda. İstediğimiz arabayı "sıfır/hiç" kazasız bile gösterebiliriz dedi. Belirttiğim gibi araba işlerinden ya da markalarından anlamam ama bu ihale islerinde aşırı saçmalıklar dönüyor olabilir. Eğer isterseniz kendisinin cep numarasını ileteyim bir görüşün.
  • 24-06-2020, 23:19:53
    #9
    Mstfsdt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi gibi markaları bırakmazlar heveslenmeyin bir ihaleyi takip etmek için mezat salonuna girdiğimde İstanbul mercedesden yetkili birisi gelip 130bin₺ değer biçilen arabaya 160 verip alıp gitti söylediği lafta ben aracımın piyasasını düşürmem ayrıca bu işi yapan profesyonel (mafyacık) kişilerden pek sıra gelmiyor.
    Zaten o kalitede araç alamam max 90 bin bütçe belki bir umut proflardan artan bir araç denk gelir