Merhaba arkadaşlar ,
1-2 aydır araç arıyorum fakat piyasadaki araçlara istedikleri paraları vermeye elim gitmiyor.
icralık araçların ihaleleri önümüzdeki hafta başlıyor özellikle istanbulda bu işle ugraşan araç kovalayanlar var mı ? Sizce bu araçlar alınır mı ? Araçlara bakıyorum başlangıç fiyatları çok düşük hiç gitmedim kaç parada bitiyor ort. Ne kadar altına alınıyor bilmiyorum aldıktan sonra ort. 90 bin tl lik bir araç için ne masraflar çıkıyor. Ne gibi işlemler yapılıyor ? B
birde çoğu ilanda anahtar yok olmadığı için motor durumu kilometre biliniyor yazıyor elimizde patlarmı bu adamlar neye göre ihaleye giriyor anlamıyorum. Bilgili arkadaşlar varsa yorumlarını rica ederim
İyi akşamlar