adnanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar ,
1-2 aydır araç arıyorum fakat piyasadaki araçlara istedikleri paraları vermeye elim gitmiyor.
icralık araçların ihaleleri önümüzdeki hafta başlıyor özellikle istanbulda bu işle ugraşan araç kovalayanlar var mı ? Sizce bu araçlar alınır mı ? Araçlara bakıyorum başlangıç fiyatları çok düşük hiç gitmedim kaç parada bitiyor ort. Ne kadar altına alınıyor bilmiyorum aldıktan sonra ort. 90 bin tl lik bir araç için ne masraflar çıkıyor. Ne gibi işlemler yapılıyor ? B
birde çoğu ilanda anahtar yok olmadığı için motor durumu kilometre biliniyor yazıyor elimizde patlarmı bu adamlar neye göre ihaleye giriyor anlamıyorum. Bilgili arkadaşlar varsa yorumlarını rica ederim
İyi akşamlar
Öz kuzenim bu isleri yapıyor. Ben araba isinden anlamam yalnız net olarak bana söylediği bir şey var. Ekspertizlerde bizim adamımız motorcularda. İstediğimiz arabayı "sıfır/hiç" kazasız bile gösterebiliriz dedi. Belirttiğim gibi araba işlerinden ya da markalarından anlamam ama bu ihale islerinde aşırı saçmalıklar dönüyor olabilir. Eğer isterseniz kendisinin cep numarasını ileteyim bir görüşün.