Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otopark parası vs yüklü çıkıyor diye duymuştum net bilmiyorum bilenler varsa öğrenelim
Otopark parası aracın satış fiyatından düşüyormuş onu kesinleştirdim. Yani aracı aldıktan sonra otoparka herhangi bir ücret ödemiyorsun
mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@LordHaseky; icracıydın sanki benim ilgi alanım değil😃
Umarım yardımcı olur
CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen ucuza kaliteyi kapatırsınız, bazen motoru olmayan arabayı alırsınız. Bu iş kumar gibi, kazanmakta var kaybetmekte. Ayrıca, "ahlı" mal almanızı tavsiye etmem.
Hocam bende ahlı maldır diye çok düşündüm benimde ahlakıma ve duygularıma tesir eden bir durum fakat birkaç yazı okudum daha sonra alınabileceğine karar verdim
Emreglb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam doğrumudur yanlışmıdır bilmiyorum bir duyum sadece, Bu işin mafyaları varmış bırakmıyorlarmış falan falan. İcralık araba videosunun altında görmüştüm.
Hala vardır fakat heryerde yok en azından benim takip ettiğim otoparkta yok diyebilirim