Herkese yapsınlar bu cezayı maske takmayan takmaya çalışmayan herkese
900 deli 9000 olmalıki kimse takmamazlık yapmasın
Artık kolunda değilde takılması gereken yerde olur masken inşallah
Geçmiş olsun
Ceza yedim, nerde gözüküyor?
32
●1.203
- 24-06-2020, 17:03:42Maskelerin kullanım amacı
taşıyıcı bir kişiden yayılan virüs partiküllerinin sizin solunum yoluyla gribal enfeksiyona yakalanmamanız içindir.
Maske burada o işlevi nasıl görüyor peki? Yayılan partikülleri dış kısımda tutarak. Peki sadece coronavirüs ailesi için mi? Tabii ki hayır.
Dışarıda birçok mikrop, virüs, hastalık geziyor. Siz kolunuza takınca tabii ki o mikroplar oraya bulaşıyor. Sonrasında polis görünce ceza yememek adına hemen takıyorsunuz ve almayacağınız mikrobu, virüsü vücudunuza alıyorsunuz. Belki kendiniz için risk oluşturmaz ama kronik hastalığı olan kişilere erişimi kolaylaştırıyor ve dolaylı yoldan belki de ölümlerine sebep oluyorsunuz.
Normalde forumda açılan konularda nasihat, uyarı, tavsiye vs yerine konuda ne sorulmuşsa direk o şekil cevaplarım ama sizin bu yaptığınız hiç etik değil.
Umarım bir daha kolunuza takmazsınız. - 24-06-2020, 17:03:47Baktım fakat daha çıkmadı, bugün geçmez büyük ihtimalle.Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılandırabiliyorsak yapılandırıp öderim büyük ihtimalle.KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakalım kısmet.Batuhan54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-06-2020, 17:07:32Ben o maskeyi cebinde veya elinde sallayarak gezdirip polis görünce takanlardan değilim, ilk başta yunus polisi gördüğünde maskeleri takalım diye megafondan uyarı geçti sonrasında bana bakarak sizin maskeniz yok mu dedi bende kolumda dedim geldi yazdı. Alayladığımı düşündü sanırsam...DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben orda ne itiraz ettim cezaya ne de takmış gibi yaptım, çünkü o görevini yapıyor bende kural dışı davranıyordum. O cezayı ödeyeceğim zaten, fakat bu demek değildir ki ben o maskeyi ağzımdan çıkarmayacağım. Çünkü maske ağzımı burnumu kapatıyor ve düzgün nefes alamıyorum.
Teşekkürler.dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saatlerce güneşin altında yürürseniz ve o maskede rahat hava akışı sağlayamadığınız zaman emin olun bir süreden sonra sizde kolunuza takmaya başlarsınız.tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten keyfi dışarı çıkmıyorum staj işlemlerimi halletmek için çıktım onda da cezayı yedim. - 24-06-2020, 17:10:51Bildiğim kadarıyla idari para cezası olarak yazılıyor cezalar
https://ivd.gib.gov.tr/tvd_side/main...7098396c74a6f7
Buradan ödersiniz gözükür belli süreden sonra - 24-06-2020, 17:11:20Üyeliği durdurulduYeni borçlandırmaya hoşgeldinizBatuhan54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen tam da o şekilde vergi olarak e-devlet 'e yansıtacaklar. Ödemezseniz de katlanacak aynı trafik cezaları gibi
Hayırlı uğurlu olsun - 24-06-2020, 17:11:46https://youtu.be/vZZN0RvBth0
dün bunu izledim. İçin bir kötü oldu. Hocam lütfen maskeyi kolunuza değil yüzünüze takın sağlığınız için
Kaymakamlık yada valilik ilgilenir diye biliyorum