• 24-06-2020, 17:02:26
    #10
    Herkese yapsınlar bu cezayı maske takmayan takmaya çalışmayan herkese
    900 deli 9000 olmalıki kimse takmamazlık yapmasın
    Artık kolunda değilde takılması gereken yerde olur masken inşallah
    Geçmiş olsun
  • 24-06-2020, 17:03:42
    #11
    Maskelerin kullanım amacı

    taşıyıcı bir kişiden yayılan virüs partiküllerinin sizin solunum yoluyla gribal enfeksiyona yakalanmamanız içindir.

    Maske burada o işlevi nasıl görüyor peki? Yayılan partikülleri dış kısımda tutarak. Peki sadece coronavirüs ailesi için mi? Tabii ki hayır.

    Dışarıda birçok mikrop, virüs, hastalık geziyor. Siz kolunuza takınca tabii ki o mikroplar oraya bulaşıyor. Sonrasında polis görünce ceza yememek adına hemen takıyorsunuz ve almayacağınız mikrobu, virüsü vücudunuza alıyorsunuz. Belki kendiniz için risk oluşturmaz ama kronik hastalığı olan kişilere erişimi kolaylaştırıyor ve dolaylı yoldan belki de ölümlerine sebep oluyorsunuz.

    Normalde forumda açılan konularda nasihat, uyarı, tavsiye vs yerine konuda ne sorulmuşsa direk o şekil cevaplarım ama sizin bu yaptığınız hiç etik değil.

    Umarım bir daha kolunuza takmazsınız.
  • 24-06-2020, 17:03:47
    #12
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel takmışsın. Düşünme ödemeyi bak nasıl alırlar hocam senden.e devletten borç diye yazın çıkar muhtemelen
    Baktım fakat daha çıkmadı, bugün geçmez büyük ihtimalle.

    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı trafik cezası gibi evinize gelir Kaymakamlık yada valilik ilgilenir diye biliyorum
    Yapılandırabiliyorsak yapılandırıp öderim büyük ihtimalle.

    Batuhan54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza yazıldıysa E-Devlet üzerinden Vergi Borcu Sorgulama ile görebilirsiniz, Sisteme düşmesi 14 güne kadar sürebiliyor haberiz olsun yazılmadı diye sevinip sonra hayal kırıklığı yaşamayın
    Bakalım kısmet.
  • 24-06-2020, 17:05:48
    #13
    yazık günah neden takmıyorsunuz hastalıga yakalnınca agzınızda hortumla yatakta yatınca bunalmıcakmısınız az düşünün bunları
  • 24-06-2020, 17:07:32
    #14
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maskelerin kullanım amacı

    taşıyıcı bir kişiden yayılan virüs partiküllerinin sizin solunum yoluyla gribal enfeksiyona yakalanmamanız içindir.

    Maske burada o işlevi nasıl görüyor peki? Yayılan partikülleri dış kısımda tutarak. Peki sadece coronavirüs ailesi için mi? Tabii ki hayır.

    Dışarıda birçok mikrop, virüs, hastalık geziyor. Siz kolunuza takınca tabii ki o mikroplar oraya bulaşıyor. Sonrasında polis görünce ceza yememek adına hemen takıyorsunuz ve almayacağınız mikrobu, virüsü vücudunuza alıyorsunuz. Belki kendiniz için risk oluşturmaz ama kronik hastalığı olan kişilere erişimi kolaylaştırıyor ve dolaylı yoldan belki de ölümlerine sebep oluyorsunuz.

    Normalde forumda açılan konularda nasihat, uyarı, tavsiye vs yerine konuda ne sorulmuşsa direk o şekil cevaplarım ama sizin bu yaptığınız hiç etik değil.

    Umarım bir daha kolunuza takmazsınız.
    Ben o maskeyi cebinde veya elinde sallayarak gezdirip polis görünce takanlardan değilim, ilk başta yunus polisi gördüğünde maskeleri takalım diye megafondan uyarı geçti sonrasında bana bakarak sizin maskeniz yok mu dedi bende kolumda dedim geldi yazdı. Alayladığımı düşündü sanırsam...
    Ben orda ne itiraz ettim cezaya ne de takmış gibi yaptım, çünkü o görevini yapıyor bende kural dışı davranıyordum. O cezayı ödeyeceğim zaten, fakat bu demek değildir ki ben o maskeyi ağzımdan çıkarmayacağım. Çünkü maske ağzımı burnumu kapatıyor ve düzgün nefes alamıyorum.



    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese yapsınlar bu cezayı maske takmayan takmaya çalışmayan herkese
    900 deli 9000 olmalıki kimse takmamazlık yapmasın
    Artık kolunda değilde takılması gereken yerde olur masken inşallah
    Geçmiş olsun
    Teşekkürler.

    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazık günah neden takmıyorsunuz hastalıga yakalnınca agzınızda hortumla yatakta yatınca bunalmıcakmısınız az düşünün bunları
    Saatlerce güneşin altında yürürseniz ve o maskede rahat hava akışı sağlayamadığınız zaman emin olun bir süreden sonra sizde kolunuza takmaya başlarsınız.
    Zaten keyfi dışarı çıkmıyorum staj işlemlerimi halletmek için çıktım onda da cezayı yedim.
  • 24-06-2020, 17:09:59
    #15
    Gib'e düşüyor oradan ödeyebiliyorsunuz
  • 24-06-2020, 17:10:51
    #16
    Bildiğim kadarıyla idari para cezası olarak yazılıyor cezalar

    https://ivd.gib.gov.tr/tvd_side/main...7098396c74a6f7

    Buradan ödersiniz gözükür belli süreden sonra
  • 24-06-2020, 17:11:20
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Batuhan54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza yazıldıysa E-Devlet üzerinden Vergi Borcu Sorgulama ile görebilirsiniz, Sisteme düşmesi 14 güne kadar sürebiliyor haberiz olsun yazılmadı diye sevinip sonra hayal kırıklığı yaşamayın
    Yeni borçlandırmaya hoşgeldiniz Aynen tam da o şekilde vergi olarak e-devlet 'e yansıtacaklar. Ödemezseniz de katlanacak aynı trafik cezaları gibi

    Hayırlı uğurlu olsun
  • 24-06-2020, 17:11:46
    #18
    https://youtu.be/vZZN0RvBth0
    dün bunu izledim. İçin bir kötü oldu. Hocam lütfen maskeyi kolunuza değil yüzünüze takın sağlığınız için